Postaw na testy A/B

Zobacz, jakie znaczenie mają testy kampanii w zależności od kreacji, ustawień i grup odbiorców. Kieruj się danymi i analizą w działaniach marketingowych i biznesowych.

Kilka słów

o usłudze

Dzięki testom A/B przeprowadzimy dla Ciebie eksperymenty na różnych elementach strony. Które call to action będzie lepsze? Jakie kolory zastosować? Gdzie umiejscowić ważne informacje? To wszystko możemy wspólnie sprawdzić i dostosować do upodobań Twoich klientów.

Narzędzia i strategie,
które stosujemy

Połączenie narzędzi i doświadczenia Specjalistów

Działamy na najlepszych narzedziach do Testów A/B (Google Optimize i Crazy Egg), dzięki którym wykonywane testy są efektywne i pozwalają na połączenie danych z Google Analytics i stworzenie rozbudowanych raportów z wyników testów. Konfiguracja i wdrożenie narzędzi są w 100% po naszej stronie i nie potrzebujemy angażowania zasobów IT.

Testy A/B są odpowiedzią na Twoje pytania dotyczące użyteczności strony. Ta metoda badawcza pozwala na porównanie co najmniej 2-óch wersji elementu na stronie i wybranie tej, która spełnia oczekiwania Twoich odbiorców.

Jak wygląda proces testów A/B?

1

Krok 1

Analiza

Nasz Zespół poprzez analizę typuje elementy, które poddajemy testom.



2

Krok 2

Konfiguracja

Następnym elementem jest konfiguracja narzędzi, takich jak Google Optimize



3

Krok 3

Wizualizacja

Elementy do testów podlegają wizualizacji



4

Krok 4

Zbieranie danych

Rozpoczynamy proces weryfikacji i zbierania danych, który trwa min. 14 dni, od daty implementacji.

5

Krok 5

Raport

Końcowy raport wraz z wnioskami i rekomendacjami do dalszych działań.



Poznaj marki, które nam zaufały

Wspólnie planujemy, analizujemy i wdrażamy działania, które stawiają na rozwój naszych Partnerów i pomagają im kreować lepszą przyszłość.

Najczęściej zadawane pytania

Na czym polega test A/B?

Test A/B to metoda badawcza wykorzystywana m.in. w badaniu serwisów internetowych, gdzie badany jest ten sam element w kilku (najczęściej 2) wersjach. Polega na zestawieniu ze sobą oryginalnej wersji danego elementu z wersją zmienioną i weryfikacja, która z nich lepiej konwertuje.

Co można testować testami A/B?

Testy A/B służą do testowania m.in. różnych układów kart produktu, kolorów, CTA przycisków, ilości pól w formularzach, nagłówków, czy treści.

Dlaczego warto stosować test A/B?

Testy A/B warto przeprowadzać, by weryfikować dopasowanie serwisu do naszej grupy docelowej i stale podnosić współczynnik konwersji. Testy A/B szczególnie warto wykorzystywać także przy wdrożeniach nowych rozwiązań, aby sprawdzić, czy nie będą mieć negatywnego wpływu na stronę.

Nasze case study

Efekty spójnej wizji i współpracy klasy PRO

+11506% Wzrost przychodów z kanału Marketing Automation
+69,3% Wzrost wskaźnika Open Rate

Nexterio | Inteligentna segmentacja klientów (RFM + AI) i 11 506% wzrost przychodów z Marketing Automation

+84% Wzrost przychodów
28,9% Spadek liczby produktów bez ruchu

Perfumeria | Tysiące produktów w ofercie,  ale tylko niewielka część generuje sprzedaż? Zmieniliśmy to dzięki danym i technologii

77,80% Viewability Rate kampanii Programmatic
50,39% Wzrost Real Users

Programmatic, DOOH i efekt „wow” – droga do zwiększenia rozpoznawalności marki

+40% wzrost liczby podpisanych umów
+30% wzrost liczby wygenerowanych ofert

EMKA S.A. | Wzrost leadów dzięki skutecznej strategii PPC

42 mln Wyświetleń na YouTube
82,28% Widoczność w DV360

Pet Republic | Kampania, która podbiła serca właścicieli psów i kotów

+1060% ROAS Total
+200% Wzrost przychodów w sklepie total

4fizjo | Sportowe podejście do digital marketingu

Najczęściej zadawane pytania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur ?

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit.

Porozmawiajmy

Opowiedz nam o swojej marce

Grzegorz
Maliszewski

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

tel. +48 577 997 701

e-mail wspolpraca@promotraffic.pl

PromoTraffic to przede wszystkim wysoki standard obsługi.
Jest to agencja, która podchodzi do zagadnienia marketingu w sposób kompleksowy.

Z przyjemnością rekomendujemy Agencję PromoTraffic
jako rzetelnego i kreatywnego partnera, z którym mamy okazję współpracujemy w obszarach digital marketingu.

Zaufaj jakości PRO

Ponad 13 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.