Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

10 naszych najlepszych artykułów o marketingu internetowym w 2017 roku

5 min 3068
Klaudia Raczek | 29.12.2017

W 2017 roku napisaliśmy dla Was niemal 100 artykułów, które dotyczyły różnych aspektów marketingu internetowego. Zobacz 10 najchętniej czytanych tekstów ubiegłego roku.

FORTUNA CONTENTEM SIĘ TOCZY. DLACZEGO W TRENDACH NA 2018 ROK W CONTENT MARKETINGU I SOCIAL MEDIACH STAWIAMY NA STRATEGIĘ I KREATYWNOŚĆ 

2018 to nie będzie rok content marketingu, mobile ani wideo. Myślę, że przyszły rok minie pod znakiem strategii marketingowych, szerokiego i całościowego patrzenia na proces marketingowy i sprzedażowy. Będzie to czas, w którym wygra dobre targetowanie i kreatywność w kreacjach. CZYTAM WIĘCEJ ______________________________________________________

JAK UZYSKAĆ 160 000 ZŁ NA KAMPANIE ADWORDS GOOGLE GRANTS DLA FUNDACJI

Google Ad Grants to program stworzony w 2003 r. przez firmę Google. Wszystkie organizacje non-profit po spełnieniu wymogów formalno-prawnych mogą bezpłatnie promować swoją działalność w Google. Obecnie miesięczny budżet na kampanie płatne w Google AdWords wynosi 10 000$ miesięcznie. CZYTAM WIĘCEJ ______________________________________________________

11 PYTAŃ, NA KTÓRE KAŻDY SPECJALISTA SEM POWINIEN ZNAĆ ODPOWIEDŹ

Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać, aby kampania odniosła sukces? Jak targetować kampanie AdWords na fanów z Facebooka? Czy warto wykorzystać kampanie AdWords na wyrażenia brandowe? Czy nadal obowiązuje trend mobile? Jak mądrze testować i optymalizować treści na stronie? CZYTAM WIĘCEJ ______________________________________________________

14 CEO, CMO I EKSPERTÓW O TRENDACH NA 2018 W E-MARKETINGU

Na kilka pytań dotyczących e-marketingu odpowiada 14 CEO, CMO i ekspertów firm takich jak DevaGroup, Sempai, Bluerank, CallPage, ContentHouse, Socjomania, thinkHUB, Hoteliga i E-commerce Capitals, FEB – Fabryka e-biznesu, Prowly.com, SemStorm, PromoTraffic oraz Marcin Wsół. CZYTAM WIĘCEJ ______________________________________________________

5 SKRYPTÓW ADWORDS, KTÓRE UŁATWIĄ TWOJĄ CODZIENNĄ PRACĘ

Zarządzasz dużymi kampaniami i masz mnóstwo na głowie? Chciałbyś zautomatyzować pracę nad nimi, a przy tym zyskać dodatkowy czas? To możliwe, dzięki skryptom AdWords. Czas, żeby przyjrzeć się im nieco bliżej! Wspomniane skrypty będą pomocne także w odniesieniu do mniej rozbudowanych kont. CZYTAM WIĘCEJ ______________________________________________________

13 DARMOWYCH RAPORTÓW NIESTANDARDOWYCH GOOGLE ANALYTICS

Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz użytkownik i jaka jest idealna persona dla naszej witryny internetowej. Nie zawsze jednak gotowe widoki są wystarczające, by dokonać satysfakcjonujących analiz. W takich sytuacjach użytkownicy powinni skorzystać z raportów niestandardowych, które tworzy się samodzielnie. CZYTAM WIĘCEJ

______________________________________________________

RAPORT NA FACEBOOKU, KTÓRY WARTO PRZECZYTAĆ

Wiele czynników wpływa na wyniki reklam na Facebooku: stawka, zaangażowanie, wielkość grupy odbiorców, kierowanie. Dlatego też co pewien czas tworzone są nowe raporty, które znacznie pomagają w optymalizacji kampanii. CZYTAM WIĘCEJ

______________________________________________________

5 PRZYDATNYCH TRICKÓW Z PLIKIEM .HTACCESS, KTÓRE MOGĄ WPŁYNĄĆ NA SEO (CZ.1)

Konfiguracja plików serwera głównego bezpośrednio przyczynia się do lepszego SEO, ponieważ istnieje większe prawdopodobieństwo, że dostrzeże Cię więcej robotów w wyszukiwarce i zwiększy się widoczność Twojej witryny na kluczowe frazy. Wprowadzając proste reguły w pliku .htaccess, można usunąć zbyteczne rozszerzenia, zrobić przekierowanie 301 ze stron generujących błąd 404, czy zwiększyć szybkość ładowania się witryny. CZYTAM WIĘCEJ ______________________________________________________

12+ NARZĘDZI, KTÓRE POMOGĄ CI BYĆ NA CO DZIEŃ KREATYWNYM

Skąd się bierze kreatywność? Co ją pobudza? Jak się można na co dzień inspirować? Pokażę Ci ponad 12 narzędzi, z których korzystam, aby zachować pomysłowość na ciągle wysokim poziomie. CZYTAM WIĘCEJ

______________________________________________________

CZYM SĄ PRZEKIEROWANIA I KIEDY JE STOSOWAĆ?

Każdy specjalista SEO prędzej czy później stanie przed zadaniem przeniesienia danych z jednego adresu na drugi. Niezależnie, czy przyczyną tego działania jest zmiana domeny, zmiana struktury strony czy optymalizacja ścieżki adresów URL, należy zadbać o prawidłowe poinformowanie przeglądarki i robotów, że dana strona/podstrona jest teraz dostępna pod innym adresem. Prawidłowe przekierowanie jest kluczowym elementem do utrzymania autorytetu domeny oraz pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. CZYTAM WIĘCEJ

______________________________________________________

Który artykuł najbardziej Cię zainteresował? :-)

Klaudia Raczek

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.