Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Pozycjonowanie Shoper

Aby Twój sklep internetowy sprzedawał, potrzebujesz ruchu organicznego z wyszukiwarki Google. Bez tego trudno Ci będzie dotrzeć do swojej grupy docelowej. Dlatego skontaktuj się z nami i powierz nam zadanie pozycjonowania Twojej strony. Jeżeli do obsługi swojego e-commerce używasz platformy Shoper, jesteś we właściwym miejscu! Znamy ten CMS nie od dziś i osiągamy z nim rewelacyjne wyniki. Zobacz, jak wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego w PromoTraffic i przekonaj się, że warto zaufać nam w tej kwestii.

 

Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!  

Karol Wójcik

Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda proces?

Wdrażanie

Audyt techniczny

Analiza kluczowych słów

Strategia SEO

On i Off page

Raport i Ewaluacja

Pierwszym krokiem pozycjonowania sklepu w Shoperze jest właściwe poznanie Twojego biznesu, celów, oczekiwań i zasobów, jakimi dysponujesz. Dzięki tym informacjom dowiemy się, jakie działania podjąć, by witryna pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w Google.

Audyt polega na sprawdzeniu wszystkich elementów SEO strony wpływających na jej indeksację w Google. Stworzymy więc dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Posłużymy się technicznymi raportami, tak by skupić się na szybkich efektach.

Gwarantujemy Ci optymalizację strony, opartą o najdokładniejszą analizę słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom połączyliśmy dane analityczne z kilku najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.

Strategia SEO wyznacza cele, jakie chcemy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.

Strategia pozycjonowania strony w Shoperze bardzo precyzyjnie określa też wszystkie niezbędne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie - w zależności od Twojej otwartości na inwestycję - przyspieszać nasze działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.
 

Perfekcyjnie zoptymalizowane witryny nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełen wpływ, skupimy się właśnie na nich, budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy Ci, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze konkretnej metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowała dla Ciebie bez względu na losy naszej dalszej współpracy.

Co miesiąc przygotujemy dla Ciebie obszerny raport podsumowujący nasze działania. Omówimy go z Tobą, a także przedstawimy dalsze plany optymalizacji i pozycjonowania Twojej strony w Shoperze. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

Dlaczego nasze SEO dla Shoper jest skuteczne?

Integracja sklepu z narzędziami analitycznymi

Zanim zaczniemy pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego, potrzebujemy dostępu do podstawowych danych na temat witryny, a także możliwości monitorowania wdrażanych zmian. Dlatego też pierwszym krokiem jest integracja strony z Google Analytics oraz jego weryfikacja z Google Search Console. Pozyskane w ten sposób informacje wykorzystamy do stworzenia spersonalizowanej strategii SEO.

 

Analiza słów kluczowych

Niezależnie od tego, w jakiej branży działa Twój sklep Shoper, musisz wiedzieć, na które słowa kluczowe pozycjonować się w wyszukiwarce Google. Dlatego optymalizację poprzedzamy szczegółową analizą fraz, używanych przez internautów do poszukiwania oferowanych przez Ciebie produktów. Posiłkujemy się przy tym szeregiem profesjonalnych narzędzi SEO - od darmowego planera Google Ads po płatne programy, takie jak Surfer SEO czy Ahrefs.

Słowa kluczowe dobieramy dla Twojego sklepu Shoper pod kątem ich potencjału oraz konkurencyjności. Kładziemy nacisk na frazy strategiczne dla Twojego biznesu, jednocześnie odradzając te, które byłyby jedynie przepaleniem budżetu. Pamiętaj - zależy nam na wynikach sprzedaży w nie mniejszym stopniu niż Tobie! Z tego względu chętnie sięgamy na przykład po słowa kluczowe z długiego ogona - to właśnie dzięki nim możesz zacząć budować przewagę nad konkurencją, nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją działalność.

 

Optymalizacja meta tagów na Shoper

Jedną z najważniejszych informacji, jakie Google znajduje na stronie sklepu Shoper są znaczniki title. To tytuły poszczególnych podstron, w których powinny znaleźć się strategiczne dla Twojego e-commerce słowa kluczowe. W wyszukiwarce wyświetlą się one użytkownikowi w postaci linków. Będą im towarzyszyły opisy - nieistotne z punktu widzenia SEO, ale wpływające na zachowanie potencjalnych klientów. To od ich konstrukcji będzie zależało, czy internauci poczują się zachęceni do odwiedzenia Twojego sklepu, czy bardziej zainteresuje ich konkurencja.

Shoper posiada opcję automatycznego generowania meta tagów, ale o ile może ona okazać się pomocna w wielu sytuacjach, o tyle najważniejsze podstrony powinny zostać opatrzone indywidualnymi znacznikami. Warto więc skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów SEO i przeprowadzanych przez nich analiz.

 

 

Przyjazne adresy URL

Na pozycjonowanie sklepu Shoper składa się również optymalizacja adresów URL. Zaniedbane linki mogą być mylące nie tylko dla Twoich klientów, ale przede wszystkim dla robotów Google, które między innymi na ich podstawie indeksują strony w wyszukiwarce. Dlatego w PromoTraffic dbamy o spójną i przejrzystą strukturę adresów URL, wykorzystując w nich kluczowe frazy. Ponownie - choć platforma częściowo zadba o przyjazne linki, warto kontrolować, czy proces ten przebiega zgodnie z przyjętą strategią SEO.

 

Google Sitemap

Zależy Ci na szybkiej indeksacji sklepu Shoper w Google? Potrzebujesz odpowiednio wygenerowanego pliku sitemap.xml. Nasi specjaliści SEO zajmą się tą kwestią za Ciebie. Pozyskają mapę strony i zgłoszą ją w Google Search Console, aby przyspieszyć indeksowanie Twojego e-commerce w wynikach wyszukiwania. Dodadzą ją także do pliku robots.txt, który dostarczy crawlerom informacji, co pokazywać w wyszukiwarce, a czego nie.

 

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study

I i II miejsce w kategorii
Kampania e-commerce,
Kampania Google Ads
w konkursie semKRK Awards

15 nominacji w  konkursach 

European Search Awards      

Najlepiej oceniona

Przez własnych klientów agencja SEO/SEM

Należymy do 2%


Najlepszych partnerów Google na świecie

Nominacja w konkursie

MIXX Awards Europe 2019

Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik

Head of SEO

Michał Gwóźdź

Expert SEO Development

Damian Zając

Senior SEO Specialist

Monika Śmigla

Senior SEO Specialist

Gabriela Róg

SEO Specialist

Michał Broś

SEO Specialist

Szymon Parzych

SEO Specialist

Justyna Dzielińska 

SEO Specialist

Katarzyna Marczak

SEO Executive

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.