Czym jest Shoper?
Shoper to jeden z najbardziej cenionych systemów zarządzania treścią, przeznaczonych do obsługi sklepów internetowych. Oparty został na modelu Software as a Service, dzięki czemu jego użytkownicy mają dostęp do fachowej pomocy technicznej i najnowszych aktualizacji oprogramowania. Platforma cechuje się intuicyjną obsługą panelu administracyjnego i szerokim wyborem narzędzi wspomagających pozycjonowanie sklepu Shoper w wyszukiwarce. Ogromną zaletą systemu jest również łatwa integracja z podstawowymi aplikacjami rozszerzającymi funkcjonalność serwisu oraz bezproblemowa personalizacja elastycznych szablonów stron internetowych.
Wielu specjalistów SEO poleca platformę Shoper jako przyjazną pozycjonowaniu. Większość istotnych zmian można wprowadzić do sklepu poprzez intuicyjny panel administratora. Nie musisz tego jednak robić samodzielnie! W PromoTraffic zdejmiemy z Ciebie tę odpowiedzialność i wykorzystamy wieloletnie doświadczenie, aby zapewnić Ci najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Zobacz, na co zwracamy uwagę w przypadku sklepu Shoper.
Pozycjonowanie sklepu Shoper za pomocą treści
Techniczne aspekty sklepu na platformie Shoper to jedynie podstawy. Bez stworzenia odpowiednich treści osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania będzie mało prawdopodobne. Potrzebujesz między innymi profesjonalnych opisów kategorii i produktów. Google powinien znaleźć w nich informacje, które pomogą mu zaindeksować poszczególne podstrony w wyszukiwarce. Kluczowe będzie więc nadanie im odpowiedniej długości, stosowanie w nich wybranych fraz, a także właściwe wykorzystanie nagłówków H1, H2 i H3. Zauważ również, że treści tego typu są bardzo pomocne dla klientów Twojego sklepu. Nie tylko mogą oni znaleźć w nich informacje na temat poszukiwanych produktów, ale jest to także okazja do tego, by zachęcić ich do transakcji poprzez użycie języka korzyści i wskazanie im przewag nad konkurencją.
Drugim rodzajem treści, które mogą okazać się bardzo przydatne w przypadku sklepów internetowych na platformie Shoper, są artykuły blogowe. To teksty odpowiadające na liczne pytania użytkowników sieci, a więc wykorzystujące potencjał słów kluczowych z długiego ogona. Blog daje Ci również tę przewagę nad konkurencją, że Twoja marka może się na nim chwalić posiadaną wiedzą, zyskując w ten sposób zaufanie klientów. System Shoper posiada wbudowany edytor, który ułatwia publikowanie treści blogowych. Jeśli potrzebujesz fachowych artykułów związanych z Twoją branżą, napiszemy je dla Ciebie w PromoTraffic!
Podsumowując, optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper powinno obejmować między innymi takie aspekty jak:
- przyjazne adresy URL - za pomocą adresów URL Twój sklep informuje Google - a także użytkowników - o zawartości konkretnych stron,
- meta tagi - pod kątem pozycjonowania sklepów internetowych bardzo istotne są znaczniki meta title i meta description,
- utworzenie i konfiguracja pliku robots.txt - plik robots.txt informuje Google np. o tym, których stron nie należy indeksować w wynikach wyszukiwania,
- wygenerowanie Google sitemap - mapa strony informuje roboty Google, które pliki są ważne w Twojej witrynie,
- słowa kluczowe - pozycjonowanie sklepu internetowego opiera się o słowa kluczowe wykorzystywane w takich miejscach jak opisy produktów, kategorii i pozostałych elementów zawartości witryny.
Monitorowanie efektów SEO
Specjalizujemy się również w innych rozwiązaniach. Przykłady aktualnie obsługiwanych przez nas platform e-commerce zbudowanych na takich systemach CMS jak:
-
PrestaShop
-
Shoper
-
Magento
-
Woo Commerce
-
IdoSell Shop
-
Shopify
-
Shoplo
-
Inne platformy
Pozycjonowanie Shoper w PromoTraffic
Pozycjonowanie sklepów internetowych to nasza specjalność! Z platformą Shoper mieliśmy już do czynienia nie raz. Wraz z naszymi Klientami osiągaliśmy liczne sukcesy z jej wykorzystaniem. Nawet jeśli dobrze znasz ten CMS, możesz potrzebować pomocy z kwestiami SEO, takimi jak dobór słów kluczowych czy optymalizacja najważniejszych elementów strony. Dlatego powierz pozycjonowanie swojego sklepu Shoper profesjonalistom, którzy robią to na co dzień!
W PromoTraffic pozycjonowanie opieramy na twardych danych analitycznych, niczego nie pozostawiając przypadkowi. Najpierw dogłębnie poznajemy Twój biznes oraz grupę docelową, a następnie optymalizujemy sklep, dostosowując go do potrzeb użytkowników sieci. Nasze działania na bieżąco monitorujemy (w Google Analytics czy Google Search Console) i korygujemy, aby zapewnić Ci jak największe i jak najszybsze wzrosty.
Pozycjonowanie sklepów w PromoTraffic
Nie tylko Shoper pozwala na skuteczne pozyskiwanie darmowego ruchu z Google. Świadczymy również usługi pozycjonowania sklepu stworzonego za pomocą innej platformy. Przykłady pozostałych CMS-ów wspomagających pozycjonowanie e-commerce to:
- PrestaShop
- Shoper
- Magento
- Woo Commerce
- IdoSell Shop
- Shopify
- Shoplo
- Inne platformy
Pozycjonowanie i optymalizacja e-commerce na platformie Shoper - tylko w PromoTraffic!
Jeśli Twój e-commerce został stworzony na platformie Shoper, powierz nam proces jego optymalizacji! Zajmiemy się wykonaniem audytu SEO, tworzeniem treści oraz konfiguracją takich elementów jak adresy URL, znaczniki meta title i meta description, nagłówki czy przekierowania. Korzystając z Google Search Console i Google Analytics, będziemy dostarczać Ci szczegółowe raporty z procesu optymalizacji i pozycjonowania sklepu. Zaufaj nam w tej kwestii!
Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!
Karol Wójcik
Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.
Skontaktuj się z namiJak wygląda proces?
Wdrażanie
Audyt techniczny
Analiza kluczowych słów
Strategia SEO
On i Off page
Raport i Ewaluacja
Pierwszym krokiem pozycjonowania sklepu w Shoperze jest właściwe poznanie Twojego biznesu, celów, oczekiwań i zasobów, jakimi dysponujesz. Dzięki tym informacjom dowiemy się, jakie działania podjąć, by witryna pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w Google.
Audyt polega na sprawdzeniu wszystkich elementów SEO strony wpływających na jej indeksację w Google. Stworzymy więc dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Posłużymy się technicznymi raportami, tak by skupić się na szybkich efektach.
Gwarantujemy Ci optymalizację strony, opartą o najdokładniejszą analizę słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom połączyliśmy dane analityczne z kilku najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.
Strategia SEO wyznacza cele, jakie chcemy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia pozycjonowania strony w Shoperze bardzo precyzyjnie określa też wszystkie niezbędne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie - w zależności od Twojej otwartości na inwestycję - przyspieszać nasze działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.
Perfekcyjnie zoptymalizowane witryny nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełen wpływ, skupimy się właśnie na nich, budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy Ci, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze konkretnej metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowała dla Ciebie bez względu na losy naszej dalszej współpracy.
Co miesiąc przygotujemy dla Ciebie obszerny raport podsumowujący nasze działania. Omówimy go z Tobą, a także przedstawimy dalsze plany optymalizacji i pozycjonowania Twojej strony w Shoperze. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!
Dlaczego nasze SEO dla Shoper jest skuteczne?

Integracja sklepu z narzędziami analitycznymi
Zanim zaczniemy pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego, potrzebujemy dostępu do podstawowych danych na temat witryny, a także możliwości monitorowania wdrażanych zmian. Dlatego też pierwszym krokiem jest integracja strony z Google Analytics oraz jego weryfikacja z Google Search Console. Pozyskane w ten sposób informacje wykorzystamy do stworzenia spersonalizowanej strategii SEO.

Analiza słów kluczowych
Niezależnie od tego, w jakiej branży działa Twój sklep Shoper, musisz wiedzieć, na które słowa kluczowe pozycjonować się w wyszukiwarce Google. Dlatego optymalizację poprzedzamy szczegółową analizą fraz, używanych przez internautów do poszukiwania oferowanych przez Ciebie produktów. Posiłkujemy się przy tym szeregiem profesjonalnych narzędzi SEO - od darmowego planera Google Ads po płatne programy, takie jak Surfer SEO czy Ahrefs.
Słowa kluczowe dobieramy dla Twojego sklepu Shoper pod kątem ich potencjału oraz konkurencyjności. Kładziemy nacisk na frazy strategiczne dla Twojego biznesu, jednocześnie odradzając te, które byłyby jedynie przepaleniem budżetu. Pamiętaj - zależy nam na wynikach sprzedaży w nie mniejszym stopniu niż Tobie! Z tego względu chętnie sięgamy na przykład po słowa kluczowe z długiego ogona - to właśnie dzięki nim możesz zacząć budować przewagę nad konkurencją, nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją działalność.

Optymalizacja meta tagów na Shoper
Jedną z najważniejszych informacji, jakie Google znajduje na stronie sklepu Shoper są znaczniki title. To tytuły poszczególnych podstron, w których powinny znaleźć się strategiczne dla Twojego e-commerce słowa kluczowe. W wyszukiwarce wyświetlą się one użytkownikowi w postaci linków. Będą im towarzyszyły opisy - nieistotne z punktu widzenia SEO, ale wpływające na zachowanie potencjalnych klientów. To od ich konstrukcji będzie zależało, czy internauci poczują się zachęceni do odwiedzenia Twojego sklepu, czy bardziej zainteresuje ich konkurencja.
Shoper posiada opcję automatycznego generowania meta tagów, ale o ile może ona okazać się pomocna w wielu sytuacjach, o tyle najważniejsze podstrony powinny zostać opatrzone indywidualnymi znacznikami. Warto więc skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów SEO i przeprowadzanych przez nich analiz.

Przyjazne adresy URL
Na pozycjonowanie sklepu Shoper składa się również optymalizacja adresów URL. Zaniedbane linki mogą być mylące nie tylko dla Twoich klientów, ale przede wszystkim dla robotów Google, które między innymi na ich podstawie indeksują strony w wyszukiwarce. Dlatego w PromoTraffic dbamy o spójną i przejrzystą strukturę adresów URL, wykorzystując w nich kluczowe frazy. Ponownie - choć platforma częściowo zadba o przyjazne linki, warto kontrolować, czy proces ten przebiega zgodnie z przyjętą strategią SEO.

Google Sitemap
Zależy Ci na szybkiej indeksacji sklepu Shoper w Google? Potrzebujesz odpowiednio wygenerowanego pliku sitemap.xml. Nasi specjaliści SEO zajmą się tą kwestią za Ciebie. Pozyskają mapę strony i zgłoszą ją w Google Search Console, aby przyspieszyć indeksowanie Twojego e-commerce w wynikach wyszukiwania. Dodadzą ją także do pliku robots.txt, który dostarczy crawlerom informacji, co pokazywać w wyszukiwarce, a czego nie.
Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes
Case study - Firmy farmaceutycznej
Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%
Zobacz case studyCase study kampanii kreatywnej PSG
Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych!
Zobacz case studyCase study - Miloo Home
Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!
Zobacz case study
I i II miejsce w kategorii
Kampania e-commerce,
Kampania Google Ads
w konkursie semKRK Awards

15 nominacji w konkursach
European Search Awards

Najlepiej oceniona
Przez własnych klientów agencja SEO/SEM

Należymy do 2%
Najlepszych partnerów Google na świecie

Nominacja w konkursie
MIXX Awards Europe 2019
Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik
Head of SEO

Michał Gwóźdź
Expert SEO Development

Damian Zając
Senior SEO Specialist

Monika Śmigla
Senior SEO Specialist

Gabriela Róg
SEO Specialist

Michał Broś
SEO Specialist

Szymon Parzych
SEO Specialist

Justyna Dzielińska
SEO Specialist

Katarzyna Marczak
SEO Executive
Sprawdź najciekawsze publikacje na blogu!
23.06.2020
06.04.2020
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

































































































Skontaktuj się z nami!
Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!