Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Pozycjonowanie Shopify

Kiedy otwierasz sklep internetowy, musisz zrobić wszystko, aby ułatwić swoim potencjalnym klientom dotarcie do niego. W sieci najskuteczniejszym na to sposobem okaże się pozycjonowanie. To właśnie dzięki optymalizacji SEO swojej strony zyskasz szansę na pojawienie się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. A stamtąd już niedaleka droga to zwiększenia ruchu organicznego i podniesienia sprzedaży. Jeśli stawiasz na najpopularniejszą platformę e-commerce w modelu SaaS na świecie, czyli Shopify, z chęcią pomożemy Ci w procesie pozycjonowania Twojego sklepu. Zobacz, jak to robimy!

 

Korzystamy z najnowszych rozwiązań, które pozwalają zachować najwyższy standard optymalizacji zgodnych z wytycznymi Google!  

Karol Wójcik

Head of SEO, Promotraffic

Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami lub wypełnij krótki.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda proces?

Wdrażanie

Audyt techniczny

Analiza kluczowych słów

Strategia SEO

On i Off page

Raport i Ewaluacja

Pierwszym krokiem, rozpoczętym jest właściwe poznanie Twojego biznesu, zrozumienie Twoich celów, poznanie oczekiwań i zasobów jakimi dysponujesz. Przez lata wypracowane procesy i narzędzia, dzięki opcjom zakładowym, trwały podstawy do zatrudnienia.

 

Audyt prowadzony na sprzedaż gromadzonej i rozwijanej przez lata listy kontrolnej. W ramach audytu sprawdzimy wszystkie elementy strony wpływ na jej indeksację w Google. Stworzymy dokument, który opisze poszczególne aspekty wraz z rekomendacjami zmian. Całości nadamy raporty techniczne, tak by skupić się na szybkich wygranych, ale pozbyć się także wraz z blokadami technicznymi.

Najpełniejsza, data i technology driven analiza słów kluczowych, jaką możesz otrzymać. Połączyliśmy, dzięki naszym autorskim rozwiązaniom dane analityczne z najlepszych narzędzi. Uzyskanie pełnego obrazu - gdzie jesteśmy, a gdzie możemy być - jaki potencjał możemy wykorzystać i o jakie cele walczyć, to kluczowy czynnik, który pozwoli nam sformułować ambitną, ale też wykonalną strategię SEO.

Strategia wyznacza cele jakie zamierzamy osiągnąć. Jest mierzalna i daje Ci doskonałe narzędzie do bieżącego monitorowania efektywności naszej pracy.
Strategia bardzo precyzyjnie określa też wszystkie potrzebne zasoby. Pozwala więc w łatwy sposób zarządzać budżetem na kampanię SEO. Jesteśmy w stanie w zależności od Twojej otwartości na inwestycję przyspieszać działania lub dopasowywać je do Twoich możliwości.

Perfekcyjnie zoptymalizowane strony nie istnieją, zdajemy sobie z tego sprawę. Zapewne i Twoja strona ma swoje ograniczenia techniczne, których nie uda nam się usunąć. Ale codziennie będziemy troszczyli się o to, by dążyć do ideału. Na wiele elementów mamy pełny wpływ, skupimy się na nich budując Twoją przewagę nad konkurencją. Mamy bardzo uczciwe i transparentne podejście w kwestii link-buildingu. Nie ukrywamy naszych metod. Dokładnie wyjaśnimy, jakie parametry bierzemy pod uwagę przy wyborze metody. Co ważne - większość pozyskanych linków będzie pracowało dla Ciebie bez względu na naszą dalszą współpracę.

Co miesiąc przygotujemy obszerny raport z naszych działań. Omówimy go z Tobą a także przedstawimy dalsze plany. Równocześnie dostarczymy Ci narzędzia do samodzielnej kontroli wyników naszej pracy - Dashboard SEO oraz monitoring pozycji słów kluczowych w Google.

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

Dlaczego nasze SEO dla Shopify jest skuteczne?

Przyjazny adres URL

Link wyświetla się w SERP oraz w pasku adresu na Twojej stronie. Stanowi informację dla użytkowników oraz dla algorytmów wyszukiwarki, więc powinien być logicznie skonstruowany. Co więcej, warto dopilnować, by w obrębie całej witryny adresy URL miały ten sam spójny schemat. Muszą być logiczne i czytelne. Nie zaszkodzi też, jeśli będą łatwe do zapamiętania.

 

Optymalizacja meta tagów

Meta title i meta description to znaczniki, które decydują o prezentacji Twojego sklepu na stronie wyników wyszukiwania i mają niebagatelny wpływ na pozycję, jaką tam zajmie. Warto więc używać w nich strategicznych słów kluczowych, pilnować dopuszczalnej długości tagów, a także stosować chwytliwe hasła, aby zachęcić potencjalnych klientów do wizyty w Twoim serwisie. Wszystko to przełoży się na wyższy współczynnik klikalności, a ten z kolei będzie dla wyszukiwarki sygnałem świadczącym o wartości witryny.

 

Przemyślane nagłówki

Shopify może sprawić drobne problemy w kwestii nagłówków. W przypadku stron produktowych tytuły stanowiące nazwę danego artykułu pełnią zarazem funkcję nagłówka H1. Bardziej elastycznie prezentuje się sytuacja z podstronami kategorii. Tak czy inaczej, jedne i drugie nazwy muszą zostać dobrze przemyślane i właściwie wykorzystane na poziomie tytułów, nagłówków i w samej treści.

 

 

Opisane grafiki

Każdą kategorię, jak i każdy produkt warto zobrazować zachęcającą grafiką. To jeden z pierwszych elementów, na które Twoi klienci zwrócą uwagę. Nie można przy tym zapominać o robotach wyszukiwarki, które w opisach obrazów będą poszukiwały informacji na temat zawartości strony.

 

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

I i II miejsce 
I miejsce w kategorii "Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie 

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Poznaj nasz zespół SEO

Karol Wójcik

Head of SEO

Michał Gwóźdź

Expert SEO Development

Damian Zając

Senior SEO Specialist

Monika Śmigla

Senior SEO Specialist

Gabriela Róg

SEO Specialist

Michał Broś

SEO Specialist

Szymon Parzych

SEO Specialist

Justyna Dzielińska 

SEO Specialist

Katarzyna Marczak

SEO Executive

Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów!

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.