Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Słowa kluczowe i analiza kategorii

Dobra znajomość kategorii oraz słów kluczowych – czyli haseł, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarki marketplace – pomaga zrozumieć, w jaki sposób działa Allegro, a w efekcie opracować lepszą strategię. Działania opieramy o analizy kategorii oraz fraz, co z jednej strony umożliwia nam efektywne działanie, z drugiej dostarcza cennej wiedzy naszym klientom. 
W swoich strategiach skupiamy się na najwyższych poziomach kategorii (tzw. „kategoriach liściach”).
 

Raport

Przygotujemy dla ciebie szczegółowy raport, dotyczący najwęższej kategorii („liścia”), w której wystawiasz swoje produkty. Analizujemy 10 tysięcy ofert z ostatnich 30 dni, biorąc pod uwagę m.in. ceny oraz liczbę unikalnych użytkowników. Raport dostarcza informacji na temat tego, jakie firmy i marki handlują w danej kategorii, jaka jest wartość wystawianych produktów i jak wyglądają przychody.

 

Analiza wyników konkurenta

Możemy sprawdzić, jak konkretna marka, z którą rywalizujesz w danej kategorii, radzi sobie na Allegro. Dowiesz się między innymi, ile ofert przedstawia oraz jaki ruch i sprzedaż generuje.

Kompletna baza słów kluczowych

Z narzędzia Allegro pozyskujemy kompletną bazę słów kluczowych. Na jej podstawie przygotowujemy analizy kosztów i potencjału fraz, a następnie tworzymy rekomendacje, co do tworzenia tytułów ofert. Dobrze zoptymalizowane nazwy pomagają obniżyć CPC.

Analiza nowych kategorii

Na podstawie naszych doświadczeń, znajomości asortymentu klienta oraz analiz działań konkurencji, szukamy potencjału w nowych kategoriach. Rekomendujemy, w których kategoriach nasi partnerzy mogliby wystawiać swoje oferty, aby zwiększyć sprzedaż.

Analiza sprzedaży z wyróżnieniem

Część sprzedaży na Allegro jest generowana „z wyróżnieniem” – czyli dodatkową prowizją, co nie zawsze jest korzystne dla sprzedawcy. Porównujemy procent tej sprzedaży na twoim koncie w stosunku do konkurentów klienta i całego Allegro oraz doradzamy, w jaki sposób poprawić sytuację.

Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się, jeśli użytkownik się o nim nie dowie. Za pomocą analiz słów kluczowych, kategorii i konkurencji, opracujemy strategię działania, która ułatwi Ci pozyskanie wartościowego ruchu na Allegro.

Wojciech Pelc

Head of Marketplace, PromoTraffic

Dowiedz się jak możemy zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym! 

Skontaktuj się z nami
Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*

I i II miejsce I miejsce w kategorii "Kampania SEO",
"Kampania e-commerce" i II miejsce w kategorii "Kampania Google Ads" 
semKRK Awards 2019/2020/2021

I miejsce
W kategorii "Best Low Budget Campaign (PPC)"
European Search Awards 2020      

Jesteśmy w programie 

Facebook Marketing Partners for Agencies

Należymy do 2%


Najlepszych agencji SEM na świecie!

Nominacja w konkursie

MIXX Awards Europe 2019 w kategorii Campaign Effectivness

Zobacz jak pomogliśmy innym rozwinąć biznes

2051%
wzrostu ruchu organicznego

Case study - Firmy farmaceutycznej

Zobacz, jak dla naszego klienta z branży farmaceutycznej, zwiększyliśmy ruch organiczny o 2051%  

Zobacz case study
+367,07%
Wzrostu przychodów z SEO

Case study - Miloo Home

Zobacz jak pomogliśmy uzyskać 367,07% wzrostów przychodów z SEO!

Zobacz case study
209
publikacji medialnych

Case study kampanii kreatywnej PSG

Zobacz, jak przeprowadziliśmy dla naszego klienta kampanie kreatywną, pozyskując 209 publikacji medialnych! 

Zobacz case study

Dołącz do grona najlepszych! 

Consultant

Grzegorz Maliszewski

Head of Business Development

+48 577 997 701

g.maliszewski@promotraffic.pl

Skontaktuj się z nami!

Zostaw nam kontakt do Ciebie. Skontaktujemy się następnego dnia!

Zaznacz pole powyżej*
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.