Chcesz sprawdzić, czy Twoje treści są na pewno tak dobre, jak Ci się wydaje? Pisanie w Internecie rządzi się swoimi prawami, które doskonale znamy – dzięki temu na podstawie dogłębnej analizy podpowiemy Ci, jakiego typu treści powinieneś tworzyć, by maksymalnie zaangażować swoich odbiorców.
Wyciągniemy mocne i słabe strony Twojej marki, rekomendując działania, dzięki którym nie zmarnujesz czasu (i budżetów) na działania, które nie przyniosą Ci wymiernych korzyści. Sprawdzimy, czy na pewno mówisz w języku swojej grupy docelowej oraz porównamy to, jak wypadasz na tle swojej bezpośredniej konkurencji. A wszystko po to, by Twój komunikat zawsze trafiał konkretnie do tych osób, do których chcesz mówić!
Usługa audyt Content Marketingu zawiera:
Skontaktuj się z nami!
finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY
finalista w kategorii Growing Business Online Innovation
II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"
należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie
Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie