Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Wykonamy dla Ciebie
precyzyjny audyt treści - content marketingowy

Zrób pierwszy krok!

Audyt treści


 

Opracujemy szczegółowy audyt treści znajdującej się na Twojej stronie internetowej i wskażemy jej słabe i mocne strony. Przeanalizujemy opublikowane dotychczas teksty i zweryfikujemy ich dopasowanie do Twojej grupy docelowej.

Zbadamy ich poprawność stylistyczną, językową i zgodność z najnowszymi zasadami webwritingu. Sprawdzimy również warstwę wizualną treści, sposób jej zaprezentowania na stronie oraz łatwość w odbiorze. Zorientujemy się, na ile treści są angażujące dla użytkowników Twojego serwisu oraz przygotujemy listę zaleceń i wytycznych mających na celu poprawę stanu zastanego oraz dostosowanie tekstów do najnowszych standardów.  

Audyt contentowy pozwoli Ci dowiedzieć się, które obszary tekstu wymagają poprawy i jak skutecznie prowadzić komunikację z klientem, by skłonić go do określonych zachowań, zainteresować ofertą Twojej firmy oraz zachęcić do podjęcia decyzji zakupowej.

Czym jest audyt content marketingowy?


 

Wydatki różnego rodzaju przedsiębiorców na content marketing stale wzrastają. Jest to forma marketingu, która odpowiednio zaplanowana, jest w stanie przy stosunkowo niskich nakładach generować duże przychody.

 

 

Każdy marketer wie, że aby content marketing był skuteczny, należy przygotować szczegółową strategię content marketingową. Punktem wyjścia do stworzenia takiej startegii jest właśnie audyt content marketingowy. Na czym on polega?

 

Audyt content marketingowy to analiza aktualnego stanu danej witryny, kanału social media itp., mająca na celu wskazanie mocnych oraz słabych stron i zaproponowanie korzystnych kierunków działania. Istnieje wiele czynników, które warto wziąć pod uwagę, by audyt contentowy przyniósł jak najwięcej wartościowych informacji. Do podstawowych elementów należą:

 

  • Tytuły publikacji, śródtytuły – czy są one atrakcyjne dla użytkownika i czy zawierają ważne z punktu widzenia danej branży słowa kluczowe.
  • Warstwa językowa – czy teksty są napisane zgodnie z zasadami językowymi; czy nie zawierają błędów stylistycznych, interpunkcyjnych, ortograficznych.
  • Język korzyści – czy w treściach zawarte są informacje, budzące chęć zakupu danego produktu lub odpowiednio zachęcające do skorzystania z określonych usług.
  • Dopasowanie do person – czy wytwarzane treści są dostosowane do grupy docelowej i odpowiadają na jej największe potrzeby.

 

Co ważne, należy pamiętać, że audyt content marketingowy nie jest czynnością jednorazową. Warto przeprowadzać go regularnie, aby na bieżąco zbierać istotne dla biznesu informacje i móc sprawnie dokonywać optymalizacji prowadzonych działań.

Do czego służy audyt treści?


 

Audyt treści (audyt content marketingowy) służy do dokładnego określenia, co powinny zawierać tworzone materiały, aby niosły one dużą wartość i przyciągały jak najwięcej pożądanych użytkowników. Jest on procesem złożonym i wymagającym niemałego nakładu czasu, jednak starannie przeprowadzony, pomaga w odpowiedzi na wiele ważnych z punktu widzenia różnych biznesów pytań.

 

Dzięki audytowi contentowemu marketerzy zyskują wiedzę na temat tego:

 

  • Jakie typy treści sprawdzają się najlepiej wśród określonej grupy docelowej? (video, infografiki, artykuły blogowe itp.)
  • Jakie tematy lub jakie kategorie tematyczne najbardziej interesują danych użytkowników?
  • Jak odpowiednio konstruować tytuły różnych publikacji, aby zachęcały one do głębszego zainteresowania tematem?
  • Kiedy najlepiej zamieszczać dane materiały? (dopasowanie publikacji do sezonowości danych tematów)
  • Czy lepiej pisać krótkie teksty czy dłuższe, bardziej wyczerpujące?

 

Odpowiedzi na powyższe pytania oraz wiele dodatkowych zagadnień są solidną podstawą do skonstruowania profesjonalnej strategii content marketingowej. W dłuższej perspektywie czasu przełoży się to na poprawę efektywności działań marketingowych. Warto zatem zdecydować się na zrealizowanie kompleksowego audytu treści, pozwalającego na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców.

 

Kiedy warto przeprowadzić audyt treści?


 

Audyt treści jest procesem niezwykle złożonym. Aby uzyskać dzięki niemu dokładny obraz dotychczas prowadzonych działań content marketingowych w obrębie strony należy przeanalizować wiele czynników takich jak: tytuły publikacji, język korzyści, dopasowanie do person.

 

Kiedy mamy już określone cele audytu i ustalone elementy, które poddamy analizie, pozostaje jeszcze kwestia tego, jak często powinno się przeprowadzać audyt content marketingowy.

 

Z pewnością nie powinien on być traktowany jako czynność jednorazowa. Należy przeprowadzać go w dość regularnych odstępach czasu, aby móc na bieżąco śledzić efekty działań content merketingowych, szybko reagować na pojawiające się problemy, a przede wszystkim modyfikować strategię contentową i stale ją udoskonalać.

 

Audyt content marketingowy powinien być przeprowadzany dość regularnie, bez względu na to, od jak dawna funkcjonuje dana witryna, ile contentu się na niej znajduje, jakiego rodzaju są to treści i ilu użytkowników przyciąga. Zawsze bowiem można zrobić coś lepiej, zwiększyć liczbę konwersji, poprawić wyniki. Częste analizy pozwalają na bieżącą optymalizację działań oraz podniesienie ich skuteczności.


Nie warto tracić czasu na zastanawianie się: czy audyt mi się przyda, czy naprawdę go potrzebuję, czy nie jest to marnowanie mojego cennego czasu. Należy spojrzeć na to z takiej perspektywy: ile czasu i budżetu mogę zmarnować poprzez prowadzenie działań nie przynoszących oczekiwanych efektów. Audyt treści daje odpowiedzi na to, jakie treści są najlepsze dla danych odbiorców,  a jakie w ogóle na nich nie wpływają lub tylko w niewielkim stopniu. Jest to niezwykle cenna informacja  z punktu widzenia wielu różnych branż i biznesów.

 

Posiadamy certyfikaty

Poznaj korzyści współpracy z nami:

  • Wzrost sprzedaży

    Nasze działania przekładają się na większy ruch na stronie, pozyskiwanie nowych zapytań ofertowych oraz sprzedaż produktów i usług.

  • Dotarcie do klientów

    Dzięki przemyślanym działaniom docieramy do precyzyjnie określonej grupy docelowej.

  • Zespół projektowy 

    W działania na rzecz Twojego biznesu zaangażowani są specjaliści o o szerokich kompetencjach w zakresie: seo, sem, ux i content.

  • Monitorowanie efektów

    Rezultaty naszej pracy przedstawiamy w cyklicznych raportach.

  • Bezpieczeństwo

    Wszystkie zdobyte linki pozostają aktywne, nawet po zakończeniu współpracy, a budżety przeznaczane na kampanie reklamowe są na bieżąco kontrolowane. 

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces Audytu treści strony

Materiały

Zgromadzimy wszystkie teksty podlegające analizie.

Dopasowanie do person

Zweryfikujemy czy teksty skierowane są do potencjalnej grupy docelowej.

Poprawność

Ocenimy czy treści są poprawne pod względem językowym i stylistycznym oraz zgodne z zasadami webwritingu.

Warstwa wizualna

Sprawdzimy sposób zaprezentowania treści oraz obecność materiałów graficznych.

SEO

Określimy zastosowanie w tekstach technik wspierających pozycjonowanie.

Rekomendacje

Przygotujemy listę rekomendacji i poprawek do wprowadzenia.

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi