Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Przeprowadzimy efektywne
kampanie banerowe

 

Zrób pierwszy krok!

 Kampanie Google Display Network


 

Decydując się na prowadzenie kampanii displayowych przez naszą agencję, zyskasz doskonałe uzupełnienie kampanii, prowadzonych innymi kanałami. Zaplanujemy odpowiednią strategię, opartą o Twoje cele i wiedzę na temat grupy docelowej.

Różnorodność formatów oraz ilość modeli rozliczeniowych znacznie zwiększą możliwości Twojej firmy. Pozwalają one zarówno na prowadzenie kampanii budujących świadomość, zwiększających zainteresowanie zakupem oraz zachęcających do działania, dzięki czemu możliwe jest dotarcie do użytkowników na każdym etapie procesu zakupowego.

Działania naszych specjalistów, w zakresie prowadzenia kampanii banerowych, cechuje bardzo duża skuteczność. Udowodnimy Ci, że potrafimy zaangażować internautów, dzięki odpowiednim metodom kierowania. Wzmocnimy świadomość Twojej marki oraz zachęcimy użytkowników do podjęcia konkretnych działań. Oferowana usługa sprawdza się doskonale jako wsparcie sprzedaży w sklepach internetowych, zwłaszcza w dłuższej perspektywie czasu.

Kampanie banerowe prowadzimy przy użyciu Google AdWords i sieci Google Display Network, która to zapewnia największy zasięg w polskim internecie, dzięki ogromnej liczbie współpracujących stron, jak i mnogości formatów reklamowych. Oprócz tego współpracujemy z wieloma portalami i domami mediowymi, które pozwalają na dotarcie do konkretnej bazy użytkowników.

Skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci indywidualnie dopasowaną ofertę.

Co dają kampanie banerowe?


 

Kampanie banerowe są graficznymi formami reklamy internetowej. Ich celem jest wyświetlanie wartościowych przekazów, mających skłonić użytkowników do kilknięcia, a następnie przejścia na stronę danego reklamodawcy. Zastanawiasz się czy warto w nie inwestować? Chciałbyś poznać korzyści, jakie daje ich stosowanie? Oto najważniejsze z nich:

 

  • Wzmocnienie wizerunku firmy miejętnie zaplanowane i starannie prowadzone kampanie displayowe powodują przede wszystkim kształtowanie silnego wizerunku marki w świadomości odbiorców. Dzięki bogatym możliwościom graficznym i różnorodnym formatom reklam, reklamodawcy są w stanie na wiele sposobów zachęcać użytkowników do podjęcia konkretnych działań.

 

  • Duży zasięg –  posługując się graficzną reklamą banerową, możemy w szybki i prosty sposób zbudować pokaźny zasięg wśród internautów, na których najbardziej nam zależy.

 

  • Uzupełnienie działań – Kampanie banerowe to doskonałe wsparcie szerszej aktywności online, prowadzone innymi kanałami.

 

Dużym plusem tego typu kampanii jest możliwość wyboru spośród różnorodnych form rozliczenia. Reklamodawcy mają do dyspozycji aż 4 modele: CPM, CPC, CPA oraz Flat free.

 

Kampanie display to idealne rozwiązanie, szczególnie jeśli chodzi o wspomaganie sprzedaży w sklepach internetowych. Graficzne reklamy banerowe są w stanie zagwarantować dużą zapamiętywalność marki.

Jak wyglądają kampanie displayowe?


 

Kampanie banerowe (display) należą do najczęściej stosowanych form reklam internetowych. Dlaczego ich popularność jest tak duża? Przyczynia się do tego różnorodność dostępnych formatów, które realizują wiele celów i są doskonałym wsparciem innych aktywności e-marketingowych.

 

Poniżej przedstawiamy jedne z najbardziej popularnych formatów reklam w kampaniach banerowych, wraz z krótkimi opisami.

 

  • Billboard
    Max. rozmiar reklamy banerowej: 750×100 px.
    Może być także emitowany w dwóch odmianach:
    - reklama rozwijana (max. 750×200 px)
    - reklama scrollowana

 

  • Double billboard
    Max. rozmiar: 750×200 px.
    Może być także emitowany w dwóch wersjach:
    - rozwijana (max. 750×300 px)
    - scrollowana

 

  • Wideboard
    Max. rozmiar: 950×200 px
    Może być także wyświetlany w dwóch wersjach:
    - reklama rozwijana (max. 950×300 px)
    - reklama scrollowana

 

  • Double wideboard
    Max. rozmiar: 950×300 px

 

Wszystkie powyższe formaty kampanii banerowych wyświetlane są na górze strony.

 

  • Screening – polega na równoległym wyświetlaniu jednej z form banerowych (blillboard, double billboard, triple billboard, wideboard, double wideboard) wraz z tapetą lub jednej kreacji, obejmującej obszar tapety i tła w miejscu typowej emisji banerów. Elementy kompozycji łączą się w jedną, spójną całość.
    Max. waga kampanii displayowej: 500 kB. 

 

  • Skyscraper – pionowy prostokąt wyświetlany zwykle w prawej kolumnie nawigacyjnej.
    Max. rozmiar: 160×600 px

 

 

Koszty graficznej reklamy banerowej


 

W zakresie kosztów kampanii banerowych, reklamodawca ma do wyboru 4 modele rozliczeń.

 

  • Cost per mile (CPM) – polega na płaceniu za każde 1000 wyświetleń danej reklamy.

 

  • Cost per click (CPC) – płacenie za każdorazowe kliknięcie w reklamę. W tym modelu rozliczeń występują dwa różne warianty:
    - reklamodawca kupuje określoną liczbę kliknięć
    - reklamodawca dokonuje płatności po zakończeniu kampanii

 

CPC to najpopularniejszy model płatności, szczególnie wśród początkujących użytkowników AdWords. Jeżeli reklamodawca korzysta ze strategii CPC, koszt kampanii polegającej na stosowaniu reklam  banerowych, zależny jest od maksymalnej stawki za kliknięcie ustawionej na koncie (tzw. maksymalnej stawki CPC). Jest to najwyższa kwota, jaką reklamodawca zamierza płacić za kliknięcie reklamy (wyjątkiem jest dostosowanie stawek lub Ulepszone CPC).

 

  • Cost per action (CPA) – opłata za określoną akcję, np. zapis do newslettera

     

  • Flat free – określenie ram czasowych, w których będzie wyświetlał się baner

 

Kampanie banerowe są prostą i szybką formą kontaktu z kluczową dla reklamodawcy grupą docelową. Różnorodność formatów oraz elementy graficzne zwiększają ich atrakcyjność. Zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę internauty niż reklamy w formie tekstowej.

 

 

Kampanie display to sprawdzone sposoby dotarcia do użytkownika. Mogą prezentować zarówno konkretną ofertę, jak i  zachęcać odbiorców do przejścia na witrynę reklamodawcy.

 

 

Cena graficznej reklamy banerowej zależy od takich czynników, jak:

 

  • miejsce wyświetlania
  • jakość strony docelowej
  • poziom zaangażowania użytkowników (jakie czynności wykonują po kliknięciu
    w reklamę)
  • wartość współczynnika CTR ( jak często użytkownicy klikają w reklamę)

Jak wygląda targetowanie reklam display?


Przygotowując kompleksową kampanię banerową, należy zwrócić uwagę na niezwykle kluczowy czynnik, jakim jest targetowanie. Kampanie display, oprócz różnorodności formatów cechuje również duża różnorodność kierowania reklam.

 

 

Bogate możliwości targetowania kampanii reklam banerowych obejmują:

 

 

  • Targetowanie tematyczne – polega na wyświetlaniu reklam na stronach należących do danej kategorii tematycznej, np. gotowanie, moda.

 

  • Targetowanie kontekstowe – reklama jest emitowana w momencie, kiedy użytkownik odwiedza serwisy internetowe tematycznie powiązane z branżą, produktami, bądź usługami danego reklamodawcy.

 

  • Targetowanie na konkretne strony docelowe – umożliwia wybór konkretnych witryn, na których pojawi się reklama. Ta opcja sprawdza się zarówno w przypadku kampanii zasięgowych, jak i sprzedażowych.

 

  • Targetowanie demograficzne – pozwala na wybór takich kryteriów, jak wiek czy płeć odbiorców.

 

  • Targetowanie geograficzne – umożliwia ograniczenie wyświetlania reklam do konkretnego województwa lub miasta.

 

  • Retargeting – umożliwia dotarcie do użytkowników, którzy mieli już kiedyś kontakt z daną marką, np. weszli na stronę internetową.

 

  • Targetowanie na urządzenia mobline – pozwala na zaangażowanie użytkowników korzystających z internetu za pomocą smartfonów czy tabletów. Co ważne, możliwe jest kierowanie na konkretne systemy operacyjne.

 

Różne opcje targetowania reklam banerowych stwarzają naprawdę duże szanse rozwoju biznesu. Dzięki przemyślanemu, opartemu na dokładnej strategii targetowaniu kampanii reklam display, reklamodawcy są w stanie w szybki i prosty sposób dotrzeć do interesujących ich odbiorców.

 

Posiadamy certyfikaty

Sprawdź, dlaczego warto z nami współpracować:

  • Lepsze efekty

    Nasze działania przekładają się na zwiększenie ruchu na stronie oraz wzrost sprzedaży produktów i usług.

  • Profesjonalna strategia

    Stworzymy dla Ciebie skuteczny plan działań oraz przedstawimy rezultaty jego realizacji.

  • Dostęp do know how

    Uczestniczymy w szkoleniach branżowych, stale poszerzamy swoją wiedzę i kompetencje oraz stosujemy innowacyjne rozwiązania.

  • Oszczędność czasu i pieniędzy

    Oferujemy kompleksową obsługę marketingową, dzięki wsparciu spółek działających w ramach PromoHoldingu.

  • Zespół projektowy

    Nad Twoim biznesem pracować będą specjaliści posiadający szerokie kompetencje w dziedzinach marketingu takich jak: seo, sem, content oraz z zakresu user experience.

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces prowadzenia kampanii Google Display Network

Planowanie

określamy grupę docelową i cel biznesowy, a następnie tworzymy plan działań zmierzający do jego realizacji

Wybór mediów

na podstawie grupy docelowej szukamy odpowiednich metod kierowania reklam, jak i portali, na których warto pojawiać się z reklamą

Kreacja

tworzymy atrakcyjne formaty reklamowe, dostosowane do specyfiki wybranego portalu/sieci reklamowej

Rozpoczęcie działań

ustalamy ostatnie szczegóły, przygotowujemy zaplecze analityczne i startujemy z kampanią

Optymalizacja

analizujemy dane zgodnie z wybranym celem biznesowym, zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym i na ich podstawie wprowadzamy niezbędne poprawki

Raportowanie

dokonujemy podsumowania kampanii i przedstawiamy w przystępnej formie efekty działań w ramach kampanii banerowych

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




    Przepisz zawartość obrazka
    captcha

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi