Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Zrealizujemy dla Ciebie skuteczne
kampanie reklamowe adwords w wyszukiwarce

 

Zrób pierwszy krok!

Kampanie w wyszukiwarce


 

Powierz nam realizację płatnych kampanii sprzedażowych w wyszukiwarce i zyskaj natychmiastowe efekty. Jesteśmy w stanie zapewnić Ci maksymalną skuteczność kampanii reklamowych adwords w wyszukiwarce, gdyż optymalizujemy je w trakcie ich trwania oraz wprowadzamy konieczne zmiany.

Zwiększymy Twoją sprzedaż dzięki precyzyjnemu kierowaniu reklam do potencjalnych klientów zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami i usługami. Starannie dobierzemy komunikaty reklamowe, tak by przykuć uwagę odbiorców oraz przekonać ich do zapoznania się z Twoją ofertą.

Kampanie wizerunkowe w wyszukiwarce prowadzimy z powodzeniem od kilku lat. W tym czasie zrealizowaliśmy setki udanych kampanii ruchu płatnego, które przełożyły się na realizację celów biznesowych naszych klientów.

Skorzystaj z naszego doświadczenia i wiedzy, zdobytej na licznych szkoleniach z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, co potwierdza nasz status Google Partners oraz certyfikaty naszych specjalistów.

Ze względu na specyfikę rynku, kampanie płatnych reklam tekstowych w wyszukiwarce prowadzimy przede wszystkim za pomocą systemu Google AdWords. Jeśli jednak szukasz innych rozwiązań, dotyczących przede wszystkim kampanii zagranicznych, posiadamy doświadczenie w kampaniach z wykorzystaniem systemu Bing Ads, w skład którego wchodzą takie wyszukiwarki jak Bing, Yahoo czy DuckDuckGo.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy Ci zaproponować w ramach reklam w Google.

Formy reklamy AdWords


 

Kampanie Google AdWords pozwalają na szybkie i skuteczne dotarcie z komunikatem do klientów. Dają one duże możliwości, bowiem obejmują aż pięć form reklamowych. Należą do nich:

 

1. Reklamy tekstowe (linki sponsorowane) – kampanie linków sponsorowanych polegają na wyświetlaniu komunikatów tekstowych powyżej organicznych wyników wyszukiwania oraz obok nich. Ten typ reklamy składa się z trzech elementów: nagłówka, krótkiego opisu oraz adresu strony www, która wyświetli się po kliknięciu w link. Reklamy te wyświetlają się po wpisaniu przez użytkownika zapytania odnoszącego się do reklamowanego produktu bądź usługi. 

 

2. Reklamy wideo – reklamy wyświetlane w drugiej co do popularności wyszukiwarce – Youtube. Możemy podzielić je na: reklamy TrueView In-Stream, reklamy wideo TrueView Discovery oraz reklamy w przerywniku. 


Reklamy wideo TrueView In-Stream mogą pojawiać się na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo i aplikacjach, które należą do sieci reklamowej Google. Reklamy te mogą być wyświetlane przed filmem, w trakcie lub po zakończeniu. Istnieje możliwość pominięcia ich po 5 sekundach.



Reklamy TrueView Discovery składają się z tekstu i obrazu miniatury, który zaczerpnięty jest z wideo. Celem tych reklam jest zachęcenie użytkowników do kliknięcia i obejrzenia wideo. Mogą one pojawiać się w różnych miejsach, np. w wynikach wyszukiwania Youtube, obok powiązanych filmów w Youtube czy na stronie głównej serwisu Youtube.



Reklamy w przerywniku mogą trwać maksymalnie 6 sekund i tak jak TrueView Discovery wyświetlają się przed filmem, w trakcie lub po zakończeniu. Nie ma możliwości ich pominięcia. 

 

3. Reklamy graficzne (bannery) – reklamy w różnych formatach, umożliwiające skuteczne promowanie firm poprzez wyświetlanie komunikatów tekstowych wraz z grafiką w różnego rodzaju portalach, szczególnie obejmujących sieć reklamową Google Display Network. 

 

4. Kampanie produktowe – kampanie pozwalające na wyświetlanie internautom zdjęcia produktu, wzbogaconego o takie informacje jak: tytuł, cena, nazwa sklepu. Dzięki temu znacznie ułatwiają one użytkownikom znalezienie odpowiednich produktów. 

 

5. Reklamy w poczcie Gmail – interaktywne reklamy, pojawiające się na górze skrzynek odbiorczych. Gdy użytkownik kliknie w daną reklamę, rozwija się ona do formatu wiadomości.

Koszty kampanii reklamowej Google AdWords


 

Systemy płatności za kampanie reklamowe w Google AdWords są niezwykle elastyczne, mogą być dopasowane do różnych potrzeb. Wyróżniamy 3 modele rozliczeń kampanii Google AdWords: PPC, CPM oraz CPA.

1. PPC (Pay Per Click) – reklamodawca płaci za każdorazowe kliknięcie reklamy przez użytkownika. W tym przypadku nie są brane pod uwagę same wyświetlenia reklamy. Do kosztów wliczane jest każde przejście użytkownika na stronę danego reklamodawcy.  Reklamodawca płaci z góry ustalone wynagrodzenie za każdy klik. PPC to najpopularniejszy sposób rozliczania w ostatnich latach.

 

2. CPM (Cost Per Mille)  – reklamodawca ponosi opłaty za każdy tysiąc wyświetleń danej reklamy w internecie. W ramach tego modelu mieszczą się 4 formy rozliczenia: maksymalny CPM, średni CPM, rzeczywisty CPM oraz efektywny CPM (eCPM). 

 

  • maksymalny CPM – maksymalna kwota, jaką reklamodawca zgadza się płacić, za każde tysiąc wyświetleń reklamy
  • średni CPM – średni koszt wyświetlenia tysiaca reklam, obliczany przy wykorzystaniu wzoru: koszt kampanii/liczba wyświetleń x 1000
  • rzeczywisty CPM – ostateczna kwota, jaką reklamodawca płaci za kliknięcie. Często jest ona niższa niż maksymalna stawka kosztu wyświetlenia
  • efektywny CPM – przedstawia szacunkowe zarobki w przeliczeniu na tysiąc wyświetleń reklamy. Obliczany jest ze wzoru: zarobki z reklamy/liczba wyświetleń x 1000

 

3. CPA (Cost Per Action) – reklamodawca ponosi koszty za wykonanie określonej akcji przez użytkownika (np. zakup produktu, wypełnienie formularza kontaktowego).

 

Kierowanie reklam Google AdWords


 

System reklamowy Google AdWords pozwala na dotarcie właściwej grupy odbiorców we właściwym czasie. Jeżeli tylko kampania zostanie odpowiednio przygotowana, może ona w szybkim czasie przynieść imponujące efekty. Jednak podstawą skutecznych kampanii Google AdWords jest odpowiednie kierowanie. Wyróżniamy cztery podstawowe typy kierowania:

 

  1. Kierowanie na słowa kluczowe – targetowanie z uwzględnieniem słów kluczowych lub fraz związanych z danym produktem bądź usługą. W tym przypadku reklamy pojawiają się tylko wtedy, kiedy użytkownicy wpiszą określone słowa w wyszukiwarce Google lub w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. 
  2. Kierowanie na język i lokalizację – kierowanie reklam z podziałem na konkretny język, którym posługują się potencjalni klienci lub obszar geograficzny (np. kraj, województwo, miasto), w którym się znajdują. 
  3. Kierowanie na urządzenia – wyświetlanie reklam określonej grupie osób na wybranych urządzeniach, np. laptop, telefon komórkowy, tablet. 
  4. Kierowanie na odbiorców – kierowanie reklam do tych osób, którzy wcześniej odwiedzili daną witrynę (na podstawie list remarketingowych).

 

Powyżej zostały opisane typy kierowania reklam tekstowych ze względu na wyszukiwarkę Google oraz sieć wyszukiwania Google. Oprócz tego, należy jeszcze wspomnieć o targetowaniu reklam tekstowych i displayowych na sieć reklamową Google. W tym przypadku wyróżniamy:

 

  • Kierowanie na słowa kluczowe
  • Kierowanie na tematy – kierowanie na strony o konkretnej tematyce
  • Kierowanie na język i lokalizację
  • Kierowanie na urządzenia
  • Kierowanie na miejsca docelowe
  • Kierowanie na odbiorców – kierowanie reklam do tych osób, które wcześniej odwiedziły witryny i aplikacje w sieci reklamowej.

 

Zasięg kampanii reklamowych AdWords


 

Zasięg reklamy jest to szacowana liczba użytkowników w miejscu docelowym (kraj, województwo). Podczas szacowania brana jest pod uwagę liczba zarejestrowanych użytkowników. Dane dotyczące zasięgu pozwalają reklamodawcom przewidzieć, do ilu użytkowników dotrą reklamy na danym obszarze geograficznym.

 

Informacje o zasięgu umożliwiają oszacowanie, ilu potencjalnych klientów na przykład z województwa warmińsko-mazurskiego wyświetli dane reklamy, a ile będzie takich osób na przykład w województwie pomorskim. Dzięki temu reklamodawca ma szansę ustalić czy reklamy były kierowane na odpowiednie miejsca docelowe, czy też istnieje potrzeba wybrania innych regionów do targetowania reklam, co wpłynęłoby na większą skuteczność kreowanych przekazów.



Uwaga! W pewnych lokalizacjach zasięg może być ograniczony, co oznacza, że reklamy zostaną wyświetlone mniejszej liczbie użytkowników. Z czego wynika taka sytuacja? Wiąże się to z tym, że nie jest możliwe przypisanie użytkowników do wybranej lokalizacji geograficznej na podstawie ich adresów protokołu internetowego (IP). Może być to spowodowane chociażby tym, że w danej lokalizacji znajduje się za mała liczba użytkowników.

 

Co bardzo istotne, zasięg pomaga w oszacowaniu łącznej liczby osób, do których dany reklamodawca jest w stanie dotrzeć z reklamami, co z kolei umożliwia obliczenie łączną liczbę wyświetleń, jaką są w stanie uzyskać dane reklamy.

 

Kampania AdWords – o czym należy pamiętać?


 

Prowadzenie kampanii AdWords może wydawać się stosunkowo proste, biorąc pod uwagę obszerny support, jaki oferuje Google oraz mnóstwo wartościowych materiałów w sieci na ten temat. O czym jednak należy pamiętać, aby kampanie przynosiły oczekiwane efekty? Istnieje kilka podstawowych elementów. Należą do nich:

 

 

 

  1. Połączenie konta Google AdWords z kontem Google Analytics.



    Google Analytics to jedno z najlepszych narzędzi analitycznych, które pozwala na zbierania kompleksowych danych. Dzięki niemu reklamodawcy są w stanie dowiedzieć się np. jaka jest ilość ruchu użytkowników na stronie www lub jakie podstrony najczęściej oni odwiedzają. Dzięki Google Analytics wyciągnięcie ważnych wniosków z dotychczasowych działań, co może doprowadzić do znacznego zwiększenia skuteczności prowadzonych kampanii AdWords.

     

     

  2. Przeprowadzanie testów A/B.



    To, jaki komunikat odpowiednio wpłynie na odbiorców uzależnione jest od wielu czynników. Należy więc testować jak najwięcej wersji danej reklamy, aby przekonać się, która z nich jest najbardziej efektywna, która prowadzi do największej ilości konwersji itp.

     

     

  3. Korzystanie z rozszerzeń.



    System Google AdWords umożliwia reklamodawcom dodanie do reklam takich rozszerzeń, jak: linki do podstron, lokalizacja, połączenia, opinie. Warto z nich korzystać, ponieważ mogą doprowadzić do znacznego zwiększenia wartości współczynnika CTR.

     

     

  4. Dodanie wykluczających słów kluczowych do kampanii.



    Część słów kluczowych w danej kampanii może powodować niepożądane wyświetlenia. Może zdarzać się, że dużo użytkowników klika w daną reklamę, ale tylko niewielka część po kliknięciu wykonuje określoną akcję na stronie. Oznacza to, że wyniki pojawiające się na dane zapytanie nie są dopasowane do potencjalnych użytkowników. Aby zwiększyć liczbę konwersji, należy więc uzupełnić kampanię o wykluczające słowa kluczowe.

     

     

  5. Rozbudowanie konta AdWords.



    Aby kampanie reklamowe przy wykorzystaniu systemu Google AdWords przynosiły satysfakcjonujące efekty należy we właściwy sposób podejść do struktury konta, tj. podzielić kampanie na określone grupy reklam i odpowiednio pogrupować słowa kluczowe w ramach wyznaczonych grup reklamowych.

Posiadamy certyfikaty

Poznaj korzyści współpracy z nami:

  • Wzrost sprzedaży

    Nasze działania skutkują wzrostem ruchu na stronie oraz zwiększeniem sprzedaży produktów i usług.

  • Skuteczne kampanie

    Dotrzemy do Twoich klientów dzięki natychmiastowemu wyświetlaniu reklam.

  • Profesjonalna strategia

    Stworzymy dla Ciebie skuteczny plan działań marketingowych oraz przedstawimy jego rezultaty.

  • Szybkość reakcji

    Sprawne działania naszych pracowników zapewnią Ci szybkie uruchomienie kampanii i natychmiastowe wyświetlanie reklam.

  • Bezpieczeństwo

    Zapewniamy efektywne wykorzystanie budżetów reklamowych.

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces prowadzenia kampanii w wyszukiwarce

Planowanie

zapoznajemy się z Twoimi celami biznesowymi i na ich podstawie przedstawiamy nasz plan kampanii

Analityka

wdrażamy na Twojej stronie skrypty i narzędzia, dzięki którym będziemy mieli pełny pogląd na prowadzone przez nas kampanie

Uruchomienie kampanii

na podstawie założeń tworzymy kampanię reklamową, której struktura jest tożsama z Twoją stroną internetową

Optymalizacja

na podstawie zebranych danych dodajemy, zmieniamy lub usuwamy różne elementy kampanii, dzięki czemu zwiększamy skuteczność działań

Testy A/B

nawet najlepszą kampanię jesteśmy w stanie poprawić, dlatego też nieustannie prowadzimy testy, szukając najlepszych rozwiązań

Raportowanie

przedstawiamy podsumowanie działań w przystępnej formie wraz z komentarzem specjalisty odpowiedzialnego za kampanię

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi