Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Optymalizacja

Magdalena Baran
SEO Specialist
0 217 6 min
arrow
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
Magdalena Baran
SEO Specialist
0 217 6 min
arrow
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 223 8 min
arrow
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 223 8 min
arrow
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 462 9 min
arrow
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 462 9 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 647 15 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 647 15 min
arrow
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 376 6 min
arrow
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 376 6 min
arrow
31 maja 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , SEO
25 maja odbył się Festiwal SEO w Katowicach, który corocznie przyciąga coraz większe rzesze sympatyków pozycjonowania i content marketingu. Oczywiście na takim wydarzeniu nie mogło…
Rafał Ruba
Junior SEO Specialist
0 466 7 min
arrow
31 maja 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , SEO
25 maja odbył się Festiwal SEO w Katowicach, który corocznie przyciąga coraz większe rzesze sympatyków pozycjonowania i content marketingu. Oczywiście na takim wydarzeniu nie mogło…
Rafał Ruba
Junior SEO Specialist
0 466 7 min
arrow
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 780 15 min
arrow
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 780 15 min
arrow
3 marca 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , PPC , SEM , SEO
O udziale w drugim dniu Mobile Trends Conference, wybranych case studies  i wykorzystaniu ich w swojej pracy opowiada nasza Specjalistka SEM, Katarzyna Janiuś. Program drugiego…
Katarzyna Janiuś
Junior SEM Specialist
0 166 min
arrow
3 marca 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , PPC , SEM , SEO
O udziale w drugim dniu Mobile Trends Conference, wybranych case studies  i wykorzystaniu ich w swojej pracy opowiada nasza Specjalistka SEM, Katarzyna Janiuś. Program drugiego…
Katarzyna Janiuś
Junior SEM Specialist
0 166 min
arrow
Paulina Strejczek – Jaźwińska
Junior UX & Web Analyst
0 285 min
arrow
24 lutego 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , PPC , SEM , SEO
W dniach 17-19 lutego 2016 w Krakowie odbyła się jubileuszowa, bo już 5 edycja Mobile Trends Conference połączona z Targami Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń…
24 lutego 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , PPC , SEM , SEO
W dniach 17-19 lutego 2016 w Krakowie odbyła się jubileuszowa, bo już 5 edycja Mobile Trends Conference połączona z Targami Rozwiązań IT, E-commerce i Urządzeń…
Paulina Strejczek – Jaźwińska
Junior UX & Web Analyst
0 285 min
arrow
18 lutego 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
W ostatnich latach mamy do czynienia z coraz większą liczbą użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Osoby te wykorzystują urządzenia mobilne głównie do przeglądania stron www,…
Monika Śmigla
SEO Specialist
0 490 min
arrow
18 lutego 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
W ostatnich latach mamy do czynienia z coraz większą liczbą użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Osoby te wykorzystują urządzenia mobilne głównie do przeglądania stron www,…
Monika Śmigla
SEO Specialist
0 490 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.