Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Optymalizacja

Magdalena Baran
SEO Specialist
1 0 6 min
arrow
16 października 2017
Kategorie: Optymalizacja , SEO , UX
Według prawa polskiego, od czerwca 2015, wszystkie strony jednostek administracyjnych i rządowych powinny spełniać minimalne wymagania Web Content Accessibility Guidelines dla systemów teleinformatycznych w zakresie…
16 października 2017
Kategorie: Optymalizacja , SEO , UX
Według prawa polskiego, od czerwca 2015, wszystkie strony jednostek administracyjnych i rządowych powinny spełniać minimalne wymagania Web Content Accessibility Guidelines dla systemów teleinformatycznych w zakresie…
Magdalena Baran
SEO Specialist
1 0 6 min
arrow
17 sierpnia 2017
Kategorie: Optymalizacja , SEO
Co to jest crawl budget? Crawl budget, inaczej budżet indeksowania witryny, to liczba stron, które Googlebot może zaindeksować w serwisie. Jeśli masz witrynę internetową z…
Krzysztof Krzeczowski
SEO Specialist
0 313 7 min
arrow
17 sierpnia 2017
Kategorie: Optymalizacja , SEO
Co to jest crawl budget? Crawl budget, inaczej budżet indeksowania witryny, to liczba stron, które Googlebot może zaindeksować w serwisie. Jeśli masz witrynę internetową z…
Krzysztof Krzeczowski
SEO Specialist
0 313 7 min
arrow
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 308 4 min
arrow
4 maja 2017
Kategorie: Optymalizacja , PPC , SEO
Następny rok będzie rokiem mobile. Takie zdanie pojawiało się w wielu wypowiedziach w przeciągu ostatnich kilku lat i wreszcie… stało się! Mamy rok mobile. Skoro…
4 maja 2017
Kategorie: Optymalizacja , PPC , SEO
Następny rok będzie rokiem mobile. Takie zdanie pojawiało się w wielu wypowiedziach w przeciągu ostatnich kilku lat i wreszcie… stało się! Mamy rok mobile. Skoro…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 308 4 min
arrow
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
Magdalena Baran
SEO Specialist
0 250 6 min
arrow
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
Magdalena Baran
SEO Specialist
0 250 6 min
arrow
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 287 8 min
arrow
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 287 8 min
arrow
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 520 9 min
arrow
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 520 9 min
arrow
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 869 15 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 869 15 min
arrow
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 529 6 min
arrow
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 529 6 min
arrow
Rafał Ruba
Junior SEO Specialist
0 500 7 min
arrow
31 maja 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , SEO
25 maja odbył się Festiwal SEO w Katowicach, który corocznie przyciąga coraz większe rzesze sympatyków pozycjonowania i content marketingu. Oczywiście na takim wydarzeniu nie mogło…
31 maja 2016
Kategorie: Konferencje , Optymalizacja , SEO
25 maja odbył się Festiwal SEO w Katowicach, który corocznie przyciąga coraz większe rzesze sympatyków pozycjonowania i content marketingu. Oczywiście na takim wydarzeniu nie mogło…
Rafał Ruba
Junior SEO Specialist
0 500 7 min
arrow
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 847 15 min
arrow
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 847 15 min
arrow
Popularne wpisy

Sorry. No data so far.

Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.