Backlog – lista wszystkich funkcji i wymagań oczekiwanych od produktu (product backlog) bądź lista wszystkich zadań do wykonania na określonym etapie prac nad produktem (sprint backlog). Backlog nigdy nie jest stały i nie może zostać zakończony. Wraz z rozwojem produktu, uzupełniany jest o kolejne elementy – również takie jak błędy i usprawnienia. Każdy z nich posiada swój opis, wartość, oszacowanie i kolejność. Jest to pojęcie wykorzystywane zazwyczaj w zespołach deweloperów pracujących nad projektami zgodnie z metodyką Agile.
Grzegorz
Maliszewski
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
tel. +48 577 997 701
e-mail g.maliszewski@promotraffic.pl
To Agencja, która wniosła nieoceniony wkład w sukces i doskonałe wyniki sprzedażowe, jakie osiągamy w naszym sklepie.
Przeprowadzane przez PromoTraffic kampanie są kluczowe dla naszego biznesu. Razem skutecznie realizujemy je na ponad 20 rynkach.
Ponad 10 lat doświadczenia, nieustanny #PROgress i sukcesy naszych Klientów.